Bu makalemizde sizlere nasıl destek talebi oluşturulacağını göstereceğiz.
- Adım 1 - Müşteri Paneli
Öncelikle "Müşteri Paneli" butonuna tıklayınız.
- Adım 2 - Destek Bildirimleriniz
Karşınıza gelen sayfadan "Destek Bildirimleri" butonuna tıklayınız. Bu sayfadan yeni destek bildirimleri oluşturabilir ve daha önce oluşturmuş olduğunuz bildirimleri görüntüleyebilirsiniz.
- Adım 3 - Yeni Destek Bildirimi Oluşturmak
Sol aşağıdaki "Destek" kısmından "Yeni Destek Bildirimi" butonuna tıklayarak yeni bir destek bildirimi oluşturunuz.
Karşınıza gelen sayfadan hangi konuda destek almak istediğinizi seçiniz.
Seçtikten sonra ise ilgili konu hakkında sorularınızı ve size yardımcı olmamız için gereken bilgileri, ilgili yerlere yazınız.
"Başlık" kısmına destek talebinizin başlığını;
"İlişkili Hizmet" kısmından hakkında destek almak istediğiniz ürününüzü,
"Öncelik" kısmından probleminizin sizin için önceliğini seçip "Mesaj" kısmına destek almak istediğiniz konuyu detaylı bir şekilde açıklayınız.
"Eklentiler" kısmından destek almak istediğiniz konu ile ilgili ekran görüntüsü ve dosya ekleyebilirsiniz. Birden fazla ek yüklemek için "Daha Fazla Ekle" butonuna tıklayınız. Destek almak istediğiniz konuyu detaylı bir şekilde yazdıktan sonra "Gönder" butonuna tıklayınız.
- Destek Talebiniz Başarıyla Oluşturuldu -
Destek talebiniz yanıtlandığında SMS ve E-posta üzerinden bildirendirileceksiniz.